Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Eve PylvänäinenEve Pylvänäinen

LINKKEJÄ

Parkinson-liitto             Suomen Parkinson-liitto ry:n koti-

sivut

Parkinson työssä          Tietoa, tukea ja toimintaa                                                         Parkinsonin tautiin sairastuneille ja                                         työyhteisöille

Jäsenhakemuskaavake

Jäseneksi liittyessäsi saat tietopaketin, jossa kerrotaan sairaudestasi sekä liiton palveluista. Jäsenetuna Sinulle tulee neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Parkinson-liiton julkaisema Parkinson-postia-lehti, josta löydät sairauksien hoitoon ja kuntoutukseen liittyvän ajankohtaisen tiedon lisäksi tarinoita sairastuneiden ja heidän läheistensä elämästä.

Parkinson-liiton sopeutumisvalmennuskursseja

Parkinson-liiton lomat

Parkinson-liiton kursseja

Hakeutuminen Parkinson-liiton kursseille

Nuorten Parkkisten ryhmä

Sosiaaliturvan tarkistuslista Parkinson-liiton kohdentama

Sosiaaliturvaopas pitkäaikaissairaille ja vammaisille henkilöille

Virhelyönnit ja hiiren vapina historiaan  Suomen Parkinson-liitto ry.

Iäkkäiden kaatumisten ehkäisy       UKK-instituutti

(Parkinsonin tauti ja sairauden                       vaikutukset kaatumisvaaraan.  Ss. 76-79)

Parkinson-liiton Facebook

Keskusteluja netissä